1418206321572330.jpg

若有條件受持八戒的居士,應入於寺塔中,以敬信之心禮請一位戒行清淨的比庫求受三皈依和八戒。若於無比庫處而欲受八戒者,亦可於跋嘎瓦果德瑪佛像前恭敬受得。

自受三皈依和八戒者,先禮敬佛像三次,然後以巴利語唸誦如下三皈八戒文:

 

巴利語:

Namo tassa bhagavato arahato sammāsambuddhassa!

Namo tassa bhagavato arahato sammāsambuddhassa!

Namo tassa bhagavato arahato sammāsambuddhassa!

 

Buddhaü saraõaü gacchāmi.

Dhammaü saraõaü gacchāmi.

Saïghaü saraõaü gacchāmi.

Dutiyam’pi, Buddhaü saraõaü gacchāmi.

Dutiyam’pi, Dhammaü saraõaü gacchāmi.

Dutiyam’pi, Saïghaü saraõaü gacchāmi.

Tatiyam’pi, Buddhaü saraõaü gacchāmi.

Tatiyam’pi, Dhammaü saraõaü gacchāmi. Tatiyam’pi, Saïghaü saraõaügacchāmi.

 

1.Pāõātipātā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

2.Adinnādānā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

3.Abrahmacariyā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

4.Musāvādā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

5.Surā-meraya-majja-pamādaññhānā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

6.Vikālabhojanā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

7.Nacca-gīta-vādita-visūka-dassanā mālāgandha-vilepana-dhāraõa- maõóana-vibhūsanaññhānā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi. 8.Uccāsayana mahāsayanāveramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

 

Idaü me puññaü, āsavakkhayāvahaü hotu. Idaü me sīlaü, nibbānassa paccayo hotu.

 

Sādhu! Sādhu! Sādhu!

 

 

大致讀音:

那摩 達思 帕嘎瓦多 阿拉哈多 三嗎-三布他思!

那摩 達思 帕嘎瓦多 阿拉哈多 三嗎-三布他思!

那摩 達思 帕嘎瓦多 阿拉哈多 三嗎-三布他思!

 

 

(三皈依)

布湯 薩拉囊 嘎差-米,貪芒 薩拉囊 嘎差-米,桑康 薩拉囊 嘎差-米;賭帝揚畢 布湯 薩拉囊 嘎差-米,賭帝揚畢 貪芒 薩拉囊 嘎差-米,賭帝揚畢 桑康 薩拉囊 嘎差-米;達帝揚畢 布湯 薩拉囊 嘎差-米,達帝揚畢 貪芒 薩拉囊 嘎差-米,達帝揚畢 桑康 薩拉囊 嘎差-米。

 

(八戒)

1、巴-納-帝巴-達- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

2、阿丁納-達-納- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

3、阿布拉馬吒利呀- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

4、母沙-哇-達- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

5、蘇拉- 美拉呀 嗎遮 巴嗎-達他-納- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

6、威嘎-拉播吒納- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

7、納遮 吉-德 哇-帝德 威蘇-卡 達沙那- 馬-拉-甘特 威雷巴那 塔-拉那 曼達那 威普-沙那塔-那- 威-拉嗎尼- 西卡巴當 薩嗎-帝呀-米;

8、伍吒-薩雅那 馬哈-薩雅那- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米。

 

(迴向)

伊當 美 本釀 阿-薩哇卡呀- 哇航 厚度;伊當 美 西-朗 尼巴-納薩 巴吒喲厚度!

 

薩度!薩度!薩度!

 

意譯:

禮敬彼跋嘎瓦、阿拉漢、正自覺者!

禮敬彼跋嘎瓦、阿拉漢、正自覺者!

禮敬彼跋嘎瓦、阿拉漢、正自覺者!

 

(三皈依)

我皈依佛,我皈依法,我皈依僧;

第二次我皈依佛,第二次我皈依法,第二次我皈依僧;

第三次我皈依佛,第三次我皈依法,第三次我皈依僧。

 

(八戒)

1、我受持離殺生學處;

2、我受持離不與取學處;

3、我受持離非梵行學處;

4、我受持離虛妄語學處;

5、我受持離放逸之因的諸酒類學處;

6、我受持離非時食學處;

7、我受持離觀聽跳舞、唱歌、音樂、表演;妝飾、裝扮之因的穿戴花鬘、芳香、塗香學處;

8、我受持離高、大床座學處。

 

(迴向)

願我此功德,導向諸漏盡!願我此戒德,為證涅槃緣!

 

薩度!薩度!薩度!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    南傳上座部佛教 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()