1418206321572330.jpg

我禮敬佛陀無邊功德海!

願諸有情常快樂無怨敵!

身體厭惡整個都是惡臭,我和一切[有情]皆趨死亡。

 

 

 

我禮敬善至所教導之法!

願諸有情常快樂無怨敵!

身體厭惡整個都是惡臭,我和一切[有情]皆趨死亡。

 

我禮敬牟尼王的弟子僧!

願諸有情常快樂無怨敵!

身體厭惡整個都是惡臭,我和一切[有情]皆趨死亡。

 

[1] 從本誦開始到本品結尾的誦文,在斯里蘭卡作為修習佛隨念、慈心、不淨和死隨念四種保護業處的誦文,另外也可在舉行喪葬儀式時唸誦。作為喪葬唸誦時,在此誦前先授三皈五戒,誦隨念三寶文和應作慈愛經。

 

Caturàrakkhà bhàvanà[1]

 

Namāmi Buddhaü guõasāgarantaü, sattā sadā hontu sukhī averā; Kāyo jeguccho sakalo dugandho, gacchanti sabbe maraõaüahañca.

 

 

 

Namāmi Dhammaü sugatena desitaü, sattā sadā hontu sukhī averā; Kāyo jeguccho sakalo dugandho, gacchanti sabbe maraõaü ahañca.

 

 

 

Namāmi Saïghaü munirājasāvakaü, sattā sadā hontu sukhī averā; Kāyo jeguccho sakalo dugandho, gacchanti sabbe maraõaü ahañca.

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    南傳上座部佛教 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()