1418206321572330.jpg

在家居士如果想在自己的家中受持三皈依和五戒,或者懷疑自己的戒不清淨而想重新再受持,他也可以在跋嘎瓦果德瑪佛像前恭敬受得。建議在家居士將此自受皈戒法定為日課,每天堅持受持,如此則犯戒者可得重受,無犯者亦可鞏固。

自受三皈五戒者,先禮佛三次,然後用巴利語唸誦如下三皈五戒文:

 

巴利語:

Namo tassa bhagavato arahato sammāsambuddhassa.

Namo tassa bhagavato arahato sammāsambuddhassa.

Namo tassa bhagavato arahato sammāsambuddhassa.

 

Buddhaü saraõaü gacchāmi.

Dhammaü saraõaü gacchāmi.

Saïghaü saraõaü gacchāmi.

Dutiyam’pi, Buddhaü saraõaü gacchāmi.

Dutiyam’pi, Dhammaü saraõaü gacchāmi.

Dutiyam’pi, Saïghaü saraõaü gacchāmi.

Tatiyam’pi, Buddhaü saraõaü gacchāmi.

Tatiyam’pi, Dhammaü saraõaü gacchāmi. Tatiyam’pi, Saïghaü saraõaügacchāmi.

 

1.Pāõātipātā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

2.Adinnādānā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

3.Kāmesu micchācāra veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

4.Musāvādā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

5.Surā-meraya-majja-pamādaññhānā veramaõī sikkhāpadaü samādiyāmi.

 

Idaü me puññaü, āsavakkhayāvahaü hotu.

Idaü me sīlaü, nibbānassa paccayo hotu. Mama puññabhāgaüsabbasattānaü bhājemi, Te sabbe me samaü puññabhāgaü labhantu.

Sādhu! Sādhu! Sādhu!

大致讀音:

那摩 達思 帕嘎瓦多 阿拉哈多 三嗎-三布他思!

那摩 達思 帕嘎瓦多 阿拉哈多 三嗎-三布他思!

那摩 達思 帕嘎瓦多 阿拉哈多 三嗎-三布他思!

 

 

(三皈依)

布湯 薩拉囊 嘎差-米,貪芒 薩拉囊 嘎差-米,桑康 薩拉囊 嘎差-米;賭帝揚畢 布湯 薩拉囊 嘎差-米,賭帝揚畢 貪芒 薩拉囊 嘎差-米,賭帝揚畢 桑康 薩拉囊 嘎差-米;達帝揚畢 布湯薩拉囊 嘎差-米,達帝揚畢 貪芒 薩拉囊 嘎差-米,達帝揚畢桑康 薩拉囊 嘎差-米。

 

(五戒)

1、巴-納-帝巴-達- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

2、阿丁納-達-納- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

3、嘎-美-蘇 密差-吒-拉 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

4、母沙-哇-達- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米;

5、蘇拉- 美拉呀 嗎遮 巴嗎-達他-納- 威-拉嗎尼- 西卡-巴當 薩嗎-帝呀-米。

 

(迴向)

伊當 美 本釀 阿-薩哇卡呀- 哇航 厚度;伊當 美 西-朗 尼巴-納薩巴吒喲 厚度!馬馬 本釀帕-崗 薩巴薩達-囊 帕-姐米,爹 薩悲 美 薩芒 本雅帕-崗 拉般度!

 

薩-度!薩-度!薩-度!

 

意譯:

禮敬彼跋嘎瓦、阿拉漢、正自覺者!

禮敬彼跋嘎瓦、阿拉漢、正自覺者!

禮敬彼跋嘎瓦、阿拉漢、正自覺者!

 

 

(三皈依)

我皈依佛,我皈依法,我皈依僧;

第二次我皈依佛,第二次我皈依法,第二次我皈依僧;

第三次我皈依佛,第三次我皈依法,第三次我皈依僧。

 

(五戒)

1、我受持離殺生學處;

2、我受持離不與取學處;

3、我受持離欲邪行學處;

4、我受持離虛妄語學處;

5、我受持離放逸之因的諸酒類學處。

 

(迴向)

願我此功德,導向諸漏盡!願我此戒德,為證涅槃緣!我此功德分,迴向諸有情,願彼等一切,同得功德分!

 

薩度!薩度!薩度! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    南傳上座部佛教 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()